Amigo!Bar

Jak platit za služby?

  • Připojení k Amigo!Netu je předplacená služba, která se řídí pravidly Všeobecných podmínek.
  • Je pouze na Tobě, zda-li se rozhodneš internet si předplatit, nebo jej necháš dočasně odpojený.
  • Vzhledem k tomu, že u nás nejsi vázán žádným úpisem na 12, 18 nebo 24 měsíců nevznikají tím pro Tebe žádné penále za pozdní platby či poplatky při opětovném zprovoznění Tvého účtu.

1. Kdy mám poslat peníze?

Pokud chceš, aby Ti Internet fungoval nepřetržitě, je potřeba zaslat na Amigo!Účet požadovanou částku v předstihu několika dní (nejlépe 7 dní), které jsou potřeba k tomu, aby se částka stihla připsat na Amigo!Účet.


2. Jaké je číslo účtu, variabilní a konstantní symbol?

číslo účtu je: 222555888/2010
variabilní symbol je: Tvé ID (6-místné číslo, se kterým se přihlašuješ do Internetu nebo do Amigo!Baru)
konstantní symbol je: 0308


3. Jakým způsobem mám platit?

Existuje několik způsobů, jak za služby platit. Sám se rozhodni, který způsob je pro Tebe nejvýhodnější.

TIP: Fio Banka
  • Nejjednodušší způsob, jak platit, je zřídit si účet přímo u Fio Banky
  • Vyhneš se placení zbytečných poplatků
  • Tvé platby budou převáděny v řádech minut
  • Ušetříš čas a peníze!

Trvalým příkazem
Ideální pohodlný způsob jak platit. Stačí vytvořit trvalý příkaz a dál se už o nic nemusíš starat. Nestane se, že zapomeneš.

Jednorázovým převodem
Je potřeba myslet na to, aby platba dorazila včas. Převod mezi jednotlivými bankami a ověření platby systémem trvá 2 pracovní dny. Pokud máš však zřízen účet u Fio Banky, převod trvá maximálně 15 minut.

Platba přímo ve Fio Bance
Připsání hotovosti na Amigo!Účet a ověření naším systémem trvá maximálně 15 minut. Vklad hotovosti na účet je zpoplatněn dle aktuálního sazebníku Fio Banky. Aby jsi se vyhnul placení zbytečných bankovních poplatků, doporučujeme Ti zřídit si účet přímo u Fio Banky. Tvé platby budou převáděny na náš účet v řádech minut a bez poplatků.

4. Jak funguje platební systém Amigo!Netu

Platby u nás má na starosti automatický elektronický platební systém, který je propojen přímo s Fio Bankou. Každých 15minut se provádí kontrola všech příchozích plateb. Pokud jsi zadal správně svůj variabilní symbol (Tvé ID) připíše se Ti platba do Tvého kreditu. Stejně tak se každou půlnoc provede kontrola všech uživatelských účtů a platební systém deaktivuje účty, u kterých vypršela platnost.

Proto, pokud máš problém s platbou, je potřeba zkontrolovat, že:

  • peníze byly odeslány včas
  • na Amigo!účet: 222555888/2010
  • se správným variabilním symbolem (Tvé ID)
  • a ověřit u své banky, že peníze skutečně odešly z Tvého účtu


5. Kde najdu Fio Banku?

Informace o pobočkách a pracovní době nalezneš zde.